بی ام و M760Li نجیب زاده اسپرت آلمانی


بی ام و M760Li  نجیب زاده اسپرت آلمانی

بی ام و M760Li نجیب زاده اسپرت آلمانی

M760Li ایکس درایو را باید اوج قابلیت‌های بی ام و در تولید یک اتومبیل اسپرت و لوکس دانست که با قیمت پایه ۴۱۹ هزار دلار از نیمه دوم سال آینده عرضه خواهد شد.

اتومبیل مذکور بالاترین و مجهزترین تیپی می‌باشد که خودروساز باواریا از سری ۷ ارائه می‌کند و با مجهز شدن به پیشرانه ای قدرتمند و انواع و اقسام تجهیزات رفاهی و ایمنی یک تجربه بی نظیر از هیجان و آسایش را به ارمغان می‌آورد.

بی ام و M760Li ایکس درایو

بی ام و M760Li ایکس درایو

قدرت این اتومبیل افسانه‌ای را یک موتور ۶٫۶ لیتری V12 تویین توربو به قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند که می‌تواند ظرف فقط ۳٫۷ ثانیه M7 را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. مصرف سوخت ترکیبی این موتور ۱۲٫۶ لیتر در ۱۰۰ ثانیه می‌باشد و یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

بی ام و M760Li ایکس درایو

بی ام و M760Li ایکس درایو

تجهیزات استاندارد در این بی ام و عبارتند از نمایشگر دید در شب با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم ارتباطی سرگرمی برای سرنشین‌های عقب، ۱۶ بلندگو با صدای فراگیر دالبی، چراغ‌هایی با نور لیزرلایت و تو دوزی از جنس مرغوب‌ترین چرم دو رنگ.

بی ام و M760Li ایکس درایو

بی ام و M760Li ایکس درایو

دیگر تجهیزات استاندارد بی ام و M7 شامل اگزوزهای اسپرت، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، حالت‌های رانندگی تطبیق پذیر با راننده، دوربین‌های ۳۶۰ درجه اطراف خودرو، تهویه مطبوع چهارگانه، سانروف پانورامیک، شارژ وایرلس موبایل و نمایشگر سر بالا می‌باشد.

مشتریانی که می‌خواهند تجربه فراموش نشدنی تری با M760Li ایکس درایو داشته باشند، می‌توانند پکیج اکسلنس را سفارش دهند تا خودرویی به مراتب اسپرت‌تر و لوکس‌تر در اختیار داشته باشند.

بی ام و M760Li ایکس درایو

بی ام و M760Li ایکس درایو

این پکیج خاص شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی فوق براق، سپر جلو با طراحی منحصر به فرد، سپر عقب جدید با تزئینات کرومی، کالیپرهای ترمز مشکی رنگ عقب و جلو، نشان V12 بر روی ستون C و نشان ایکس درایو بر روی بدنه می‌باشد.

پکیج مذکور در داخل نیز امکاناتی مانند قطعات چوبی بیشترشامل پنل درب، کنسول وسط و ستون‌های عقب، فرمان مشکی‌رنگ چرمی با شاخه‌های چوبی و نشان V12 به صورت آلومینیومی روی درب‌ها را شامل می‌شوند.

نزدیک ترین رقبای M760Li ایکس درایو آئودی S8 و مرسدس بنز S550 AMG هستند که البته باید گفت بی ام می‌تواند بالاتر از هر دو اتومبیل مذکور قرار گرفته و در یک کلام پرچمدار این کلاس می‌باشد.

منبع : caradvice

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 55

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما